کد خبر:۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: 4036
print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان
saveذخیره
90 درصد از پوشاک داخلی با برندهای خارجی به فروش می‌رسند
مصرف‌کنندگان آگاهانه به استفاده از محصولاتی که از نام‌های خارجی استفاده کرده اما تولید داخلی هستند روی آورده‌اند

 مشاور رییس اتحادیه پوشاک گفت: باید فرهنگ استفاده از پوشاک داخلی با برند داخلی در میان مردم رواج یابد.

مهدی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مصرف‌کنندگان آگاهانه به استفاده از محصولاتی که از نام‌های خارجی استفاده کرده اما تولید داخلی هستند روی آورده‌اند.

وی با بیان این‌که 90 درصد از پوشاک داخلی با برندهای خارجی به فروش می‌رسند یادآور شد: در حال حاضر 70 درصد از پوشاک سطح بازار تولید داخل و 30 درصد مابقی وارداتی هستند.

محمودی ادامه داد: به دلیل بالا بودن قیمت دلار پوشاک وارداتی از سوی مغازه‌داران با عدم استقبال مواجه شده است و معدود افرادی به خرید این پوشاک علاقه دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پوشاک تاناکورا در ایران وجود دارد افزود: این پوشاک در شهرها بسیار کم شده و به ندرت دیده می‌شوند اما همچنان در مرزهای کشور به ویژه مرز ایران و عراق این نوع پوشاک موجود است.

مشاور رییس اتحادیه پوشاک درباره نمایشگاه‌های پاییزه گفت: قیمت گذاری اجناس عرضه شده در نمایشگاه‌ها زیر نظر کارشناسان خبره که خود تولیدکننده هستند انجام می‌شود.

محمودی ادامه داد: قیمت گذاری در نمایشگاه‌های پاییزه از قیمت واقعی پوشاک به علاوه 20 درصد سود فروشنده تشکیل شده است.

وی در پایان گفت:‌ قیمت محصولات عرضه شده در نمایشگاه حداقل 20 درصد کمتر از قیمت سطح شهر است.

Bookmark and Share
نظرات بینندگان:
نام:
ایمیل:
* نظر: