کد خبر:۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: 104037
print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان
saveذخیره
گزارش تصويري و مشخصات پژو 207 آی هاچ بك
مدل هاچ بک (T31) در ابتدای سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.
همصدا - بردیا فرداد مدیر پروژه 207 آی هاچ بک روز شنبه با اشاره به تولید و عرضه موفق انواع مشابه این محصول در کشورهای آمریکای لاتین، جنوب شرق آسیا و اروپا، قیمت مناسب، ظاهر زیبا، عملکرد قابل قبول و تطابق با استانداردهای روز اروپا و ایمنی بالا را از جمله دلایل استقبال گسترده از این خودرو در بازار دانست.

وی با اشاره به مدل های مختلف پژو 207 آی، گفت: مدل هاچ بک (T31) در ابتدای سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.

فرداد افزود: این محصول فول آپشن، ضمن برخورداری از دو نوع گیربکس دستی (LX) و اتوماتیک (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال 2010 را تامین می کند و تأیید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو 3 را با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 4 دارا است.

مدیر پروژه پژو 207 آی میزان خودکفایی این محصول را بیش از 50 درصد قطعات در هنگام عرضه به بازار عنوان کرد و گفت: ارائه محصول جدید با استایل مدرن و منحصر به فرد و حداکثر بهره برداری از توانمندی ها و امکانات موجود در سایت های ایران خودرو از جمله هدف های ایران خودرو از عرضه این محصول به بازار به شمار می رود.

وی افزود: توسعه سهم بازار داخل از طریق عرضه محصول لوکس و هم رده خودروهای گران قیمت موجود در بازار ایران، حفظ و تداوم فرصت های صادراتی، پوشش بخشی از نیازهای صادراتی شرکت پژو، افزایش رضایت مشتریان با ارائه محصولی جذاب ، متمایز، با عملکرد و سطح تجهیزات بالا و ارتقای تصویر ذهنی شرکت در میان مشتریان نیز از نتایج این حرکت است.
فرداد تاکید کرد: ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذیری، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، توان حرکتی بالا، ارگونومی و فاکتورهای انسانی، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی از جمله ویژگی های این خودرو عنوان شده است.

مدیر پرژه 207 آی، حجم موتور این خودرو را 1587 سی سی و حداکثر قدرت موتور را 5800 دور در دقیقه با 110 اسب بخار عنوان کرد و گفت: نوع سوخت این خودرو بنزین با اکتان 95 و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن مطابق استاندارد ای سی ای – آر83 در حالت دستی 6.4 و در حالت اتوماتیک 7.1 لیتر درصد کیلومتر است.

وی از دیگر تجهیزات ایمنی و رفاهی 207 آی را کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع کن سوخت در مواقع اضطراری و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این خودرو دارای سویچ همراه با ریموت کنترل، قفل مرکزی و ایموبیلایزر است و افزایش مدت گارانتی، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتیازات این محصول در زمینه خدمات پس از فروش آن می باشد.

فرداد اظهارداشت : پژو 207 آی دارای رادیو/پخش CD/MP3 با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سیستم تهویه و کولر اتوماتیک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو است. آینه های جانبی این خودرو برقی و دارای گرم کن و پشتی و ارتفاع صندلی های جلوی آن قابل تنظیم و صندلی های عقب آن برای افزایش حجم صندوق عقب و پشت سری های جلو و عقب قابل تنظیم ، دارای شیشه گرم کن عقب چراغ های دارای لنز شفاف و زه و دستگیره همرنگ بدنه است.
وی اظهار داشت: هزینه طراحی محصول و قالب های بدنه برعهده پژو، سرمایه گذاری ساخت قالب ها مشترک بین ایران خودرو و پژو و هزینه تغییرات خطوط تولید بر عهده ایران خودرو است.
فرداد، بازار صادراتی پژو 207 آی مدل هاچ بک را 16 کشور و بازار صادراتی مدل صندوقدار را 62 کشور دانست و گفت: تولید گروه محصولات 207 آی در سایت های خارجی ایران خودرو امکان پذیر است.

وی اظهارداشت: قیمت ایده آل و رقابتی، با صرفه بیشتر و هزینه کمتر برای مشتری، چالاکی و شتاب با قابلیت های دینامیکی بالا، متناسب بودن با جاده ها، نوع سوخت موجود و آب و هوای مناطق مختلف ایران، محبوبیت در بین اقشار مختلف ازجمله جوانان و خانواده ها و اعتبار و شهرت جهانی از دیگر امتیازهای این خودرو به شمار می رود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
انتشار یافته: ۳۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۲
115
27
فقط قیافه 206 می ارزه به کل این ماشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۳
19
53
به نظر شكل تهاجمي جلوي پژوه 207 با طراحي آروم عقب 206 همخواني نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۳
15
62
اتومبیل زیبایی است امید وارم کارایی انهم طبق اطلاعاتی که داده اند باشد وخدمات بعد از فروش ان راتامین نمایند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۳
31
58
اين كه همون 206 گنجشك رنگ ميكنن جاي قناري ميفروشن!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
22
53
زيباست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
18
43
سلام باز هم استعمار خودروی فرانسوی در ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
19
52
ایران خودرو کاری جز تقلب کردن از ماشینای خارجی یا دستکاری کردن رو ظاهر خودروهای خارجی نداره این 207هم همون 206 خودمونه که فقط چراغ وسپرشو عوض کرده
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
14
49
شرم آوره که هی سر و ته ماشینای خارجیا رو سر هم می کنن هی میگن ما ماشین ساختیم! اگه راست میگین به مهندسای طراحی خودرویی که هر سال هی از مملکتمون میرن امکانات بدین یه ماشین درست حسابی طراحی کنن، به خدا خجالت داره، سر ال نود رو با ته ریو قاطی می کنن می شه مینیاتور! ایول بابا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
52
26
با حاله ولي به 206 كه نميرسه!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
16
33
همان 206 است که یه دستی به روش کشیدن مثل پراید معمولی و 132 این که افتخار ندارد. شاسی همان است، فرم دینامیکی آم همان است (از بغل نگاه کنید) میزان مصرف نیز همان!!! 206 نیز در بعضی مدلها ایربگ دارد این بود تحول!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
7
21
joloye in mashin daghighan 207 hastesh amma aghabesh male 206 Plus e ke baese taasofe ke hatta khode 207 e kamel ro ham nemitoonim dashte bashim
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
48
14
انشالله طبق همان استاندارد پژو فرانسه باشد اتومبیل نو و زیبایی است ایران خودرو شرکت نواوری است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
8
36
خودرو پژو 207 آي توليدي در ايران با پژو 207 عرضه شده در بازارهاي اروپايي متفاوت بوده و در واقع همان206 پلاس است.

اوستا گودرزي ـ عضو هيات علمي دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت - با بيان اين مطلب افزود: سطح تكنولوژي پژو207آي پايين‌تر از پژو 207 بوده و اين خودرو همان 206 پلاس است.

وي افزود: پلت فرم پژو207آي همان پلت فرم 206 بوده و تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و شبيه 207 شده است.

او با بيان اين‌كه ابعاد و اندازه فاصله محورهاي پژو207آي با پژو206 انطباق داشته، ولي با پژو207 نمي‌خواند، خاطرنشان كرد: به عنوان مثال فاصله دو محور در خودرو پژو 207 واقعي 2590 ميلي‌متر، اما در پژو 206 برابر با 2443 ميلي‌متر است و فاصله دو محور اعلام شده براي پژو207آي نيز 2443 ميلي‌متر و منطبق با پلت‌فرم پژو206 است.

اين مدرس دانشگاه درباره تاريخچه توليد پژو206 پلاس گفت: شركت پژو فرانسه در سال 2008 در سايت برزيل 206 فيس ليفت را با تغييراتي در بدنه به عنوان پژو 207 برزيل توليد و در بازارهاي آمريكاي جنوبي، مكزيك، اروگوئه و آرژانتين تحت عنوان 207 كامپكت عرضه كرد كه در آن زمان اين كار با اعتراض‌هايي روبه‌رو شد كه اين خودرو اصالت و تغييرات لازم براي تغيير نام تجاري از 206 به 207 را ندارد كه به دنبال آن پژو با عقب‌نشيني، همان خودرو را تحت عنوان 206 پلاس در فرانسه توليد كرد.

وي افزود: پس از آن پژو در سال 2009 پژو207 برزيل را در فرانسه تحت عنوان 206 پلاس براي بازارهاي اروپاي شرقي به عنوان رقيب خودروهايي همچون رنو لوگان عرضه كرد. پژو 207آي توليدي در ايران نيز همان پژو206 پلاس است كه تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و سطح تكنولوژي و مكانيك آن بسيار پايين‌تر از پژو 207 واقعي است.

گودرزي درباره تفاوت‌ پژو207 عرضه شده در بازارهاي اروپا با پژو206 گفت: پلت فرم متفاوت، تفاوت در تكنولوژي موتور، به كارگيري فرمان الكتريكي، بهبود سيستم تعليق و ارتقاي سطح ايمني خودرو از جمله تفاوت‌هاي اين دو مدل خودروست.

وي خاطرنشان كرد: تمام اطلاعات مربوط به پژو206 پلاس و پژو207 حتي در سايت‌هاي عمومي همچون ويكي پديا نيز به صورت مستند موجود است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۶
11
43
واقعا افتضاحه فقط همينو مي تونم بگم يه شاسي عوض مي كنن يه فرمان ميگن ماشين ساختيم موقع فروشم يه 10 ميليون روش ميزارن ميگن 207 ها 207 ها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
9
20
این207ای بی اس هم داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
9
25
پژو 206 مشکل اساسی آن نداشتن تعادل دینامیکی در سر پیچ خای تند هست .متاسفانه ایران خودرو ماشینی را وارد میکند که در فرانسه سیستم esp یا کنتل پایداری خودرو روی ان نصب میکند ولی در ایران این سیستم از روی این خودرو باز میشود که کلی فرق دارد این ماشین با این سیستم با بدون این سیستم به نظر بنده این ماشین کمبود های ایمنی 206 را بر طرف ننموده است فقط تکیه به ظاهر دارد مسولان ایران خودرو هم اهمیتی به جان مردمی که سوار این ماشین میشوند نمیدهد مثل همیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۸
6
55
206 پلاس به دروغ 207 معرفی میشود واقعا که شرم اوره و نفرت انگیز اینها فکر کردند مردم مثل خودشون ....اند
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۸
8
29
ماشین 110 اسب بخار زیاد داریم تو کشور.راضی به زحمت نیستیم.ماشین اونوریارو میارین اینور میگین نو اوری؟ 4تا امکانات سرگرمی به ماشین اضاف میکنین 4برابر قیمت میزارین؟راست میگین esp بزارین.موتور های پر قدرت بیارین.اینقدم ماشین فرانسوی نیارین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۸
4
34
این همون 206 .مارکشو گنده کردن .چراغاشو کشیدن.4تا چکشم زدن به بدنش میگن 207.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
69
16
بسم الله الرحمن الرحیم.
خیلی هم ماشین خوبیست . شما خجالت نمیکشید به دسترنج مهندسین ایران خودرو ایراد میگیرید ؟؟ اگر می توانید خودتان یکی مثل این درست کنید.این مسخره بازیها چیست ؟؟ میخاید بخاید نمیخاید نخاید!! کسی براتون دعوتنامه نفرستاده ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
13
55
ما خجالت بکشیم که دارن بهمون می اندازن ؟؟؟؟!!!!
عجب ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
9
18
بسیار عالی بود از شما بسیار متشکرم.کلی گشتم برای مطلب ولی تا اینجا امدم همه چی رو پیدا کردم.یا علی مدد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
26
5
بدنبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۱
5
26
به سایت http://www.euroncap.com/tests/peugeot_207_2006/251.aspx
سری بزنید و تست های این خودروی فرانسوی و مشخصات فرانسوی آن را ببینید نه مشخصات ایرانی آن را.این خودروی فرانسوی نسبت به 206 فرانسوی 150 کیلو سنگین تر شده.همچنین این خودرو 4 ایربگ دارد که ایران خودرو 2 تای آن را جا گذاشته در فرانسه ،و به ایران آورده.همچنین دارای سیستم پایداری esp هست که آن را هم ایران خودرو آن را هم جا گذاشته در فرانسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به امید اینکه هر ایرانی یک ماشین متناسب با قیمت آن سوار شود
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۱
19
12
عجب ماشين بي ريختي 206 هم از اين بهتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۱
2
10
بهتره آدم برای جلوگیری از تولید و ترویج استفاده و خرید این سبک تولیدات عقب مونده و از رده خارج گرون قیمت ایران خودرو هیچ وقت خریدی از این محصولات و بدتر اونکه مدت دار با ودیعه و غیره داشته باشه و استقبال نکنه تا بدونن سطح تقاضای مشتری در ایران چیه وبا چه قیمتی.ما با این محدودیتها و درپوشها روی گمرک هرگز به جایی در صنعت خودروسازی که چه عرض کنم مونتاژ کاری هم نمیرسیم و همیشه مصرف کننده تکنولوژی سالهای از یاد رفته خودروسازان جهان خواهیم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
5
17
بسمه تعالی
چراغاشو عوض کردن ولی یکمم تغیرات داره امید است قیمت یکسان داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۳
4
15
آخه چرا 207 فرانسه را ايران بايد به اين صورت در بياره. چرا 206 خودمون رو فقط ظاهرش رو عوض كردين بهش ميگين 207؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۳
27
14
اولا این ماشین خیلی از206 قشنگتره؛ دوما یادتون نره کشور ما تو تحریمه همینم خوبه؛ سوما با این وضع مردم و رانندگی، بهتر از این ماشین تو کشور ما فایده نداره. مرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
8
19
سلام چرا انقدر بد میگن اولا که از ماست که بر ماست اگر مردم همایت نکنن مجبور نیستیم با 20 تومان 207 بخریم میتونستیم اپتیما بخریم 2.وقتی هنوز سوار ماشین نشدید و حتی تو خیابون هم ندیدید چطور می توانید این همه نظر عجیب و غریب بدید بزارید اول ماشین وارد شه سوار شیم بعد دربارش صحبت میکنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
4
21
سلام . حداقل فرانسوی شو وارد می کردن که یه تیپ خوشکل داره . داخلش ماهه. اخه این چیه . راه تو را می خواند ؟
در ضمن خلایق هر چه لایق .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
3
16
والله خجالت آوره که حتی یکنفر استقبال نکرده و همه انتقادات شدید نسبت به ایران خودرو وسايپا دارند!!! از بس سر مردم کلاه گذاشتند، کسی باورشون نمیکنه و همه بدرستی عقده گشایی میکنند!! برن خودشون رو نقد کنند که مشکلشون چیه و یک طرح نو دراندازند!! کاری کردن که اگه آزاد بذارند مردم رو، یکنفر خودرو ملی و تو.لید داخل نمیخره!! چرا؟ چون خیانت کردن به مردم!! خدا خودش رحم کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
2
20
به نظر من وقتی باید قیافه گرفت و افتخار کرد که خود ایران خودرو بتونه یه ماشین حتی در حد کمتری تولید کنه نه این که هر روز به ماشین های فرانسوی و ... افتخار کنه این ننگه نه افتخار...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
5
12
با درود به همه دوستان، ضمن اينكه تقريبا با نظرات اكثريت در مورد فريبكاري ايران خودرو موافقم. ولي با توجه به شرايط حاضركه 206 تيپ 5 توليدنميشه و تيپ 2و3 فعلي هم كه با موتور جديد اصلا راندمان نداره (از لحاظ شتاب و قدرت) و ايران خودرو مشتريان تيپ 5 رو مجبور به خريد سدان V8 ميكنه كه طبعا مورد پسند خيليها نيست ، اين رو ميشه به عنوان يك جايگزين TU5 در نظر گرفت ، هرچند كه نميشه فهميد ايران خودرو چه خوابي براي قيمت نهايي اين 206 پلاس يا همون 207 آي خودش! ديده.
خودشون كه ميگن قيمت تمام شده اين مدل پژو ، 300 يورو گرانتر از 206 متعارفه حالا بايد صبر كنيم ببينيم كه 300 يورو براي ايران خودرو چند ميليون تومان ميشه !!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۱
9
6
بعضی مردم اعصاب ادمو داغون میکنن آفرین به کشورمون واقعا دستتون درد نکنه براتو از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنم(یک مثل است میگوید (آنچه میتواند انجام می دهد انچه نمیتواند انتقاد میکند )الان بعضی از مردم . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۱
9
11
از نظر زیبایی که به 206 نمی رسه.از نظر قدرت موتور و حجم موتر با 206 تیپ5 فرق نمی کنه..من نمیدونم این ماشین چه ارجحیتی نسبت به 206 داشت که به بازار عرضه شد؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
7
17
ايول ايول داش 207 ايول
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
2
12
ای دوست این ره که تو می روی به ترکستان است.لطفا ما رو با خود نبر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
13
4
گربه كه دستش به موش نميرسه ميگه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
4
7
درسته طرحو عوض کردین ولی سر مردم و دارین کلا میذارین و هر روز آشغال تر از دیروز تحویل میدین . این رو رو از کجا آوردین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۹
9
5
در یک کلام خودروی نا همگون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۱
5
10
كپي صرف 206براي استعمار نقدينگي مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۶
3
5
پژو 207 آي همان 206 تيپ 5 است كه از لحاظ نماي داخل و بيرون(جلو) مشابه 207 واقعي بوده و عقب آن نيز بهينه شده 206 است.اين خودرو رسما توسط پژو فرانسه تحت نام 206 پلاس عرضه شده است.
اطلاعات و تصاوير بيشتر در www.peugeot207i.com
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
1
20
خيلي زحمت كشيدن ..... جدا مديران ايران خودرو نابغه اند !!! حيف تو ايران مانده اند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۹
15
5
هنر نزد فرانسويان هست و بس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۰
5
14
خداییش از 206 یه سر و گردن چه عرض کنم ده سر و گردن بالاتره .... پلاستیکبازیه توی 206 حال آدمو به هم میزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۰
4
16
هر چی باشه از سمندوجی ال ایکس و آردی و پراید و پرشیا و این ...موجود شیکترو بهتره ... فقط تا ایران خودرو به خودکفایی نرسیده در تولید قطعاتش بخرید ... مثل 206 ... میزنن توش
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۵
1
14
واقعا" فقط می تونم بگم که برای ایرانیان جای افسوس و شرمساری دارد خود کرده را تدبیری نیست باز هم سودش رفت تو جیبه آقا زاده های از همه جا با خبر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۶
2
14
آقای که نوشتی مهندسان ایرانی و از این حرفها..هنوز یه بسم اله.. هم نوشتی میخوای بگی مذهبی هستی و وطن پرست و از این حرفها..

خوب گوشاتو چشماتو وا کن عزیز..بسه دیگه..خودم با چشمای خودم سال 86 هم 206 هم 207 دیدم تو ترکیه..خدا شاهده چقدر با تولیدات داخلی فرق میکرد...خجالت هم خوب چیزیه...شرم نمیکنی از چیزی حمایت میکنی که خالص دروغه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
2
9
منم با اين آقا موافقم
به نظر من خريد اين ماشين كه ارگونومي درستي نداره (جلو 207 عقب 206) واقعا اشتباهه لياقت ماها هيوندا i30 هست نه 206+ كه مال عهد بوقه .. مشكل ما اينه كه اين ماشينو با 405 و پرشيا مقايسه ميكنيم كه هردوشون قبل از دهه 90 توليد ميشدن....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
2
13
كي ميشه در اين ايران خودرو بسته بشه ما راحت بشيم گِل بگيرن درشو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۹
1
12
تا وقتی بسته باشیم ، ممکنه برنده باشیم امابرنده مسابقه ای هستیم که تنها خودمون توش شرکت داشتیم! کاری نکنیم آینده به ریش شجاعتمون بخنده و بگه ما نسل پهلوون پنبه ها بودیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۰
3
6
جمع کنید بابا شما هم با این خودروهایتان این که همان 206 است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۱
2
10
باعرض خسته نباشید امیدوارم بزودی درصنعت خودروسازی کشور :
تعهد تعهد تعهد تعهد تعهد تعهد تعهد تعهد
صداقت صداقت صداقت صداقت صداقت صداقت
عدم کم فروشی عدم کم فروشی عدم کم فروشی عدم کم فروشی
حاکم شود !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۲
0
7
بابا تو دیگه کی هستی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۲
0
10
لطفابهحرفی که میزنیدعمل کنیدیعنی 207ای همان 207آی فرانسه باشه نه 206تیپ5خودمون
ناشناس
|
KUWAIT
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
7
1
بد نیست اما عقبش که اصلاً خود 206 است و پلت فرم آن هم همان 206 است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
0
2
من تصمیم گرفتم این ماشین رو بخرم اما این نظرای شما منو دو دل کرده خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید دختری 24 ساله هستم یه پراید دارم میخوام عوضش کنم با 20 میلیون تومن چه ماشینی بخرم ؟ترجیحاأ اتومات باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
13
6
کاشکی ایرانی نبودیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۷
2
4
برای اینکه دروغ ایران خودرو و مدیرانش را متوجه شوید فقط کافیست در گوگل پژو 207 را جستجو کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۸
10
7
افتضاح میباشد این ماشین حداکثر 10 میلیون می ارزد
**درسته بنز نداریم ولی 206 که داریم**
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۸
2
17
جا داره چراغها تا روی سقف ماشین هم ادامه داشته باشن پس...
منتظر پژو 208، 209، ...، حتی 299 باشید...!
206 ایرانی، ماشین 1000 چهره !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
10
3
آشغالترين ماشين دنيا با موتور 206 ولي بدنه ي مثلا 207 فرانسوي.خانم 24 ساله اگر مي خواي اين ماشينو بگيري پيكان بهتر از اينه.اين ماشين آشغاله كه هيچ يك از استاندارد هاي جهاني رو رعايت نكرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
3
10
آبروی هر چی ایرانی بردین
دست بر دارین از این کارا،شرم کنین
دزدی،فقط همینو بلدین؟!!!!کو نوآوری؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
2
9
انشالله عیوب 206را نداشته باشد وروز به روز از کیفیت ان کاسته نشود بعضی 206 ها حتی شیشه ماشین پراز موج است رادیو پخش ان خراب است وبطور کلی از کیفیت ان کاسته شده است واکنون که 207 ثبت نام کرده ام انتظار ماشین با کیفیت عالی دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
3
6
اینکه همش چراغه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
8
4
به نظر من همون پرایدت رو فعلن نگهش دار یا اگه میخوای 206 برداری یهsd v8 بردار ... من خودم شورلت نوا دارم .صد شرف داره به این پلاستیکای ایرانی..
ایران خودرو نه...ویران خودرو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
6
6
سلام بابا لااقل اون مدل دو دربشو طراحی میکردین که بگیم یه کاری کردین (هر روز گند تر از دیروز )ایران خودرو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
2
11
وقتی 405 چراغهاشو عوض میکنن میشه پارس...سمندو با دوتا چراغو یه سپر میکنن سورن.... GL میشه آردی ....خب 206 هم میشه 207 . خدارو چه دیدی شاید یه روز هم تبدیل شه به 407 .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
5
10
ماشین خوبیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
6
7
درسته 207 هیچ چیز جدیدی نداره و یه کپی از 207 ولی این کپی برداری ایران نکرده که دوستان محترم بهش گیر دادن و فاجعه این جاست ایران این کارم نمی تونه بکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
7
3
بابا همون وانت خودم چراغاش خوشگل تره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
2
8
عزیزان دل من در تایید فرمایشات یکی از دوستان...ایران خودرو به هیچ وجه نمیتونه تغییر اساسی تو 206 بده...207یک خودروی استاندارد فرانسوی.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
4
6
پژو 207 (Peugeot 207) خودرويي است بدون صندوق (Hatchback) كه در دومدل 5 در و 3 در توليد مي گردد و از مدل 107 اين كمپاني بزرگتر بوده در ضمن شباهت هايي هم با پژو 206 دارد يكي از پيشرانه هاي اين خودرو 4 سيلندر 1.6 ليتري بوده كه توانايي توليد 110 اسب بخار را دارد و انتقال نيرو نيز به چرخهاي جلو مي باشد.
_________________________________________________________________________________________________________________
سال ساخت 2006
کارخانه سازنده پژو
مدل پژو
تريم 207
سبك كوچك
شکل ظاهري بدون صندوق
__________________________
نوع موتور 1.6 لیتر 4 سیلندر خطی
حداكثرقدرت 110 اسب بخار در 5800 دور دردقیقه
حداكثر گشتاور 147 نیوتن متر در4000 دور دردقیقه
سوپاپ 4 عدد در هر سيلندر
قطر سيلندر× كورس پيستون 82.1×76.5 ميلي متر
نسبت تراكم 10.2:1
گيربكس 5 دنده دستي
__________________________
ظرفيت مخزن سوخت 50 ليتر
نوع سوخت بنزين
ميزان مصرف سوخت در شهر 9.3 ليتر براي هر 100 كيلومتر
ميزان مصرف سوخت در بزرگراه 5.6 ليتر براي هر 100 كيلومتر
___________________________
وزن 1225 (كيلوگرم)
طول 4030 (ميلي متر)
عرض 1720 (ميلي متر)
ارتفاع 1472 (ميلي متر)
فاصله دو محور 2540 (ميلي متر)
فاصله چرخ هاي جلو 1474 (ميلي متر)
فاصله چرخ هاي عقب 1469 (ميلي متر)
___________________________
سيستم ترمز ABS دارد
نوع انتقال قدرت ديفرانسيل جلو
سيستم کنترل پايداري ندارد
___________________________
تعداد سرنشين 5 (نفر)
________________________
تنظيم برقي صندلي راننده ندارد
شيشه برقي دارد
تنظيم برقي فرمان ندارد
در باز کن باک خودرو دارد
گرم کن شيشه عقب دارد
رينگ اسپرت دارد
سيستم کنترل سرعت ندارد
سيستم تهويه مطبوع دارد
آنتن برقي ندارد
______________________
راديو دارد
پخش کاست دار ندارد
پخش CD دارد
پخش DVD ندارد
سيستم تعويض CD ندارد
______________________
کيسه هواي راننده دارد
کيسه هواي جانبي دارد
کيسه هواي سرنشين جلو دارد
قفل مرکزي دارد
___________________
در ضمن بايد بگم كه خبرهايي هست كه قراره اين خودرو در ايران توليد بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
3
5
نظر هر کسی برای خودش محترمه ولی در مورد دوستانی که که میگن کپی شده و تقلب توی کار بوده . فقط همینو بگم که یه سری به سایت های برزیل و آرزانتین این ماشین بزنن اون موقع متوجه میشن که آپشنهای فول مدل ایرانی از دو مدل دیگه بالاتره و تقلبی هم در کار نیست فقط یه همکاری با فرانسه هست. آی آخر این ماشین هم به خاطر نام ایران هست نه انجکتوری بودن اون یا هر چیز دیگه.
پاسخ ها
امين
| UNITED STATES |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
نه عزيزجان به نقل از خود ايران خودرو i ابتداي كلمه ايده ال هست . حضرات معتقدند كه اين خودرو اصلا 206 نيست بلكه مسلما 207 هستش و با توجه به آپشن هاي مبتكرانه ايران خودرو به سطح ايده ال ارتقا پيدا كرده . حالا باز هم سنگ اينا رو بزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
6
8
پیکان مدل 47 به این شرف داره. تا کی باید طراحی دیگران رو دزدی کنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۹
3
11
az 206 kheili sartare
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۱
9
3
بابا برو جمعش کن این که همون 206 اسپرت خدمونه با 2 میلیون تومان 206 معمولی را قشنگتر ار این کرد
عيسي شريفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۲
4
4
206 رو فيس ليفت كردن ميگن 207 . پايين ترين استانداردهاي خودروسازي داشتن اين ويژه گي هاست تواناييه ما همين قدره, تاسيس ايران.خ و كياكره يك روز بود حالا ما خط توليد از رده خارج فرانسه رو ميگيريم اونم نه كامل استثمار شدشو شركت فلان ميشه .....
k.x
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۲
8
1
فنی خوب .. ظاهر خیلی بد
پويا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
7
2
با سلام
اين خودرو در فرانسه با نام 206+ و در بعضي كشورها با نام 207i يا compactتوليد مي شود. اين خودرو در فرانسه طراحي شده و مطاقا در ايران خودرو طراحي نشده است. تريم داخلي كاملا با 206 متفاوت بوده و يك فرق عمده با 206 دارد و آن رفع نقص 206 در برخورد از جلو و آسيب به كاپوت ماشين است. ضمنا سيستم الكترونيكي اين خودرو نسل جديد بوده و حتي ضامن قفل درب هم ندارد. ضمنا همه قسمتها رنگ شده و پك لوك مي باشد. اين خودرو در آرژانتين و برزيل هم توليد مي شد كه خيلي هم طرفدار دارد.ضمنا با استاندارد فعلي اروپا تطبيق داشته و يك ستاره ncap euroبيشتر از 206 دارد.
جوادی
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
6
3
بیشتر از 15 میلیون نمی ارزه . گرونش نکنید . چون کسی نمی خره
amir_espero
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
0
7
اقا این همه نظر دادین.پس چرا این خودرو این قدر فروش رفته.
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد. اقا جون نخرین.از بس رفتین خریدین که ایران خودرو فکر میکنه هر اشغالی بندازه جلومون باید بخریم.
یه بار یکی از مسئولان ایران خودرو تو تلوزیون گفت که ما هر چی میدیم مردم میخرن و میپسندن.
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
4
5
به درد نمی خوره هیچی نداره با این قیمت آدم میره 206 تیپ 6 می خره حالشو می بره
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
1
7
سلام
این ماشین باید روش بیشتر کار بشه و ایران خودرو دارد راه واردات پژو را ادامه می دهد....
امرله سياح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
0
9
واقعا ايران خودرو هنر كرده شركت پژو فرانسه را از ورشكستگي نجات داده با اين پول در كشور عرب حاشيه خليج فارس ميتوان بهترين تويوتا را خريد
منصوري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
1
6
ترا به خدا در مورد خدمات پس از فروش

مثل گرفتن پول از مشتري عمل كنيد و

الا يك بچه هم مي تواند كلاه سر اين

مردم مظلوم بزارد.
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
1
4
من کشته مرده عکس سوم از پایینم. آره، باید خیلی مراقب باشید، یادتون نره روشو بندازین، یه وقت میچاد ها !!!!!!!!!!!!
علی کاظمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
1
4
باز هم بازی با الفاظ اسم ونوع ماشین . باز جای شکر دارد نگفتید خودرو ملی ، وسر مردم کلاه نوع نگذاشتید
badbakht
|
-
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
2
6
خجالت نمیکشید ماشین 5میلیونی رو20تومان به مردم بدبخت میندازین.
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
1
2
تفاوت 207 با 206 در سیستم مدیریت خودرو نه تو ظاهر و اندازه اون.عدد 2 هر دو مدل 207 و206 نشانگر پلت فرم مشترک ولی عدد 6 و 7 دو مدل نشانگر سیستم مدیریتی متفاوته.
البته با این بنزینی وروغنی که ما داریم 207 تو ایران جواب نمیده.
علی آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
1
2
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمونه
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
4
0
فقط چراغ جلو شبيه 407والا همون 206خودمونه
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
6
6
خیلیم قشنگه!!!!از سرتونم زیاده!!!!!
jojo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
5
4
با با جان 206 قشنگ تره
این که اصلا چراغاس با ابعاد ماشین نمیخونه.حالم بهم خورد.only 206
محمد جواد حبیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
1
3
سلام
این ماشین تا نیاد تو دست مردم نمیشه اظهار نظر کرد
درضمن همه به بی کیفیتی محصولات و دست بردن در امکانات داخلی و جانبی ماشین واقف هستند
این محصولات بی کیفیت رو مردم خودشون باعث میشن تولید بشه
اگه کمی همت کنندو نخرند این آشغالهارو اونا تحت فشار قرار میگیرند و محصولات با کیفیت تولید میکنند
پس تقصیر خودمونه
التماس دع
مهندس سینا والامنش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
3
1
باسلام
گاهی سکوت بهترین پاسخ و ابراز عقیده است اما با این ابداعات صنایع خودرو سازی کشور سکوت بهترین آلترناتیو در هنگام پاسخگویی نیست
تمام
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
3
2
واقعا زشت به شعور افراد توهین کردن
ساده لوح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
2
2
با با مردم ما خیلی با حالن. هر چی میخونی میبینی همه میدونن چه خبره ولی باز هم هر آشغالی به راحتی فروش میره. البته من فکر میکنم ما ایرانی ها پولدارترین مردم دنیا هستیم که هر ماشینی رو لااقل با 3 برابر قیمت میخریم. اینطور نیست؟
هم وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
6
افرین بر این مهندسان دلاور که این چنین با مغز مردمان ما همچون هویج برخورد کرده و مار با شخصیت کارگاه گجت برابر دانسته
kohandiaran
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
6
ممنون از عکسهای زیبایی که فرستادی روی سایت من خودم 206 وی 8 دارم در اینکه این خودرو زیباتر از از 206 هستش که شکی نیست ولی مسئولین محترم ببینند که به اضافه کردن یک آ÷شن چقدر مردم رو سر کیسه میکنند .که انصاف نیست .بهتر در سایت googleسرچ کنید مقایسه خودروهای 10 تا 15 میلیونی در ایران و اروپا و آمریکا . و ببینید که ماچگونه پولی که به زحمت در میاریم به راحتی از ما میگیرند و تازه همیشه میگن حق با مشتری است (عذر میخوام حق با فروشنده است . گور بابای مشتری و پولی که هزینه کرده) ممنون
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
5
من نمیدونم چرا دست از سر ماشین های فرانسوی بر نمیدارن.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۱
0
3
خودروی با کلاسیه ای کاش به مانند قیمت خودرو که در خارج به فروش میرسه بود.قیمت
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
1
3
فقط تاسف!
استعمار ايراني فرانسوي!
باز هم دروغ!
آفرين بر اين دوستان كه گول دروغهاي شركت كلاهبردار ايران خودرو را نميخورند.
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
4
باید 207 فرانسرو وارد میکردن نه چراغاشو
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
3
در خرید و انتخاب یک خودرو انچه که مد نظر جهانیان هست اینکه به اندازه کیفیت خودرو هزینه پرداخت میکنن اما این مسئله در مورد ما صدق نمی کنه. جدای از مسائلی که دوستان به صورت تخصصی بحث کردند و ما استفاده کریدم. این خود رو چند برابر قیمت های جهانی داره به ماها انداخته مشه!!!!!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
0
1
برای مردم ما سوار شدن ماشینهای مدل بالای خارجی،با قیمت پایین آرزویی شده،جمع کنید کاسه کوزه هاتونو.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
2
1
چراغهای جلو 207 برای این ماشین در تهران یک نقطه ضعف هستند زیرا احتمال شکستنشان بسیار زیاد است و احتمالا باید مثل چراغ جلوی 206 کاملا عوض شوند.
هوشیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
1
3
بعد از ترکیب پیکان و پژو405 ، ابن بار یک گام جلوتر رفتیم و پژو206 رو با پژو207 ادغام کردیم که نتیجه اش یک سالاد بی مزه بنام پژو 207i شد!!!!
حسن ملک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
1
4
اقا دستتون درد نکنه بازم افتخار در صنعت خودرو سازی مچل کردید مردم و؟
عباس
|
GERMANY
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
1
4
دوستان من در اروپا زندگی می کنم این ماشین دقیقا همان 206 پلاس است ایران خودرو هم هیچ تغییری بجز کاهش امکاناتش انجام نداده به دوستانی که فکر می کنند ایران خودرو ابتکار به خرج داده و ظاهرش رو کمی تغییر داده عرض کنم که اقایون این زحمت رو هم بخودشون نداده اند این کپی همونیه که در اروپا است.
حسنعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
3
با این پول تو اروپا میشه 3-4 تا ماشین صد پله بهتر از این خرید
میگین نه بیایین اروپا پیش من تا واستون بخرم
پول مول یادتون نره
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۰
1
1
206 و بدن دسته خودمون 2 تا خرجش کنی امکانات و شکلش ازین بهتر میشه...
چه مراسمی هم راه میندازن ارواح عمشون :)
ع ط
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۱
3
2
به نظر منم 206 بهتر 207 است .
خیرخواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۱
1
1
اگر این خودرو که مخصوص جوانان است را با قیمت مناسب وبا اقساط مناسب ودر حد توان در اختیار آنان قرار دهند،آنوقت ایران خودرو ومسئولین وزارت صنایع هنر کرده اند، و الا با زوایای گوناگون یه اتومبیل زرق وبرق دار را دردید آنان قرار دادن جز عقده و...چه ارزشی دارد؟!!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۱
2
2
سرگرمی خوبیست
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۲
0
1
من یکی که گیج شدم.اول نظرم برای خرید مثبت بود ولی الان دودل شدم.
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
1
1
بابا مسخره كردن خودشونو راست ميگن 207 واقعي رو درست كنين ما خودمون زغال فروشيم گنجشك به جاي بلبل رنگ ميكنن با قيمت بالا ميدن دست مردم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۵
0
0
,اونی که فکر کردین مردمن خودتونین جناب وزیر ودارودستت.وزیری که اختراع دیگرانو.....چی بگم.
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۳
2
2
شکل دراکولاست /با آن دندانهای داز
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
3
0
خيلي ماهه اماقرمزش يه چيز ديگه است
سعید جمالیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
1
1
شاهکاره
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
1
4
واقعا خجالت آوره!چیرو میخوان ثابت کنن؟که میتونن تقلب کنن یا سر ملت ایران کلاه بزارن؟آخه این ماشین چه ربطی به 207 داره؟مثل پژو پارسشون که هنوز گیربکسش اشکال داره!خوب تحریم هستیم قبول چه ربطی به خرابکاریهای داخلی داره؟ما کشور مصرف کننده ایم و همیشه توی تولید گند زدیم پس چرا منابع طبیعیمونو درست نفروشیم و بهترین ماشینهارو سوار نشیم؟هنوز نفت و سنگ رو نمیتونیم درست استخراج کنیم اونوقت میخوایم 207 با تقلب درست کنیم!شرم آوره!فقظ موندم چرا پژو فرانسه اعتراض نمیکنه؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
2
1
درت وا ی 207 کوشتیتمو تا بیاد تو بازار
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
0
0
ماشين زيبايي به نظر مي رسه ولي زياد با 206 فرقي نداره.اميد وارم ايران مثل شركت هيوندا بشه.اما....
206
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
1
2
خوشگلی که گفته لیاقت ما i30 هستش.تا حالا سوار i30 شدن.؟ من شدم عینه اینکه فرغون می رونید. لذت رانندگی 206 واقعا محشره قابل مقایسه با این اسباب بازیهای کره ای نیست. یادتون باشه کره ای ها صرفا کپی های محصولات اروپای رو میزنند. حتی ژاپن هم کیفیت خودروهای اروپای رو نمی تونه ارائه بده . ماشین جدید هم درسته 206 + هستش ولی واسه تنوع بدک نیست. شما دم از 207 میزنید چند درصدتون میتونید قیمت 40 میلیونیش رو پرداخت کنید. خوب ایران خودرو بد کرده با 2 میلیون اضافه یه تنوع بهتون ارائه کرده؟
sk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۶
2
2
هرچی که باشه بهترازپیکان وپرایده.
ان اقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۶
0
3
حداقل اينرو با امكانات خودش و موتور قويتر به اين قيمت بفروشيد لامصبا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۶
1
2
تو ایران نمیشه به ظاهر خودرو اهمیت داد همینیه که هست فقط سعی کنید یه ماشین فنی خوب بخرید
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
2
1
از دید عقب که عالیه ولی از جلو شبیه قورباغه اس
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
1
1
بابا اینقدر فتو شاپ رو وارد خودرو ها نکنید. فکر کنم این طراح عکس 206 رو تو فتو شاپ ادیت کرده شده 207.البته قبلا هم 206 اس دی رو طراحی کرده!!!!
فریدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۱
1
3
ای ایهالناس این همون 206 پلاس است که دارن به اسم 207 ای به مردم میفروشند 207 عقبش به کلی فرق داره و تا کی این خودروساز متقلب میخاد سر مردم کلاه بزاره
amiirali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۲
3
1
بابا همون پیکان خودمونه تازه پیکان کمتر مصرف می کونه
س.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
3
3
واقعا ماشین خوشگلیه. خیلی خیلی از 206 قشنگتره. 206 دیگه تکراری شده. ایشالا یکی می خرم.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
1
2
207 را ساختند که بگن ایران خودرو داره کار میکنه و دیگه حیف نون نیست.اما بدتر شد.
Free
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
3
2
سلام گاهگداری احساس میکنم یکی از خصوصیاتی که مردم ایران ندارن چیزی به نام صبره .چرا اینجوری برخورد میکند با ورود تکنولوژی جدید!؟خوب بالاخره باید کمکمک به پیشرفت در خودروسازی برسیم ما که نموتونیم یه شبه به شرکت هایی مثل تویوتا فورد و ... برسیم البته یادمون نره ک حمایت های ب جهت دولت هم در کند پیشرفت کردن این امر بی تاثیر نیست که به دلالیل . . . می باسد.درسته در این شک نیست که ایرن خودرو هر روز خودرو های آشغال خودش رو با قیمت های بسیا بالا به مردم قالب میکنه اما به مشخصات این ماشین نگاه کنید واقعا از پژو پارس 20 سال پیش بهتر نیست؟پارسی که هنوز فرمان هیدرولیک و ای بی اس و دنده اتومات نداره اونوقت 19 20 میلیون میفروشن!درسته که موتورش زیاد با 206 فرق نداره اما اگه به آپشن هاش دقت کنید در حد مزدا3 هست.به نظر من واسه ایرن خودرو که این همه آشغال تولید میکنه نسبت به قیمتش(که واقعا این هم سرش به تنش در قیمت نمی ارزه) با توجه به وضع افتضاح خودرو سازی بهتره از تمام پژو ها به جز 407 در ایران بهتره .راستی یادم رفت بگم بهتر نیست این نگاه های متعصبانه را به بعضی خودرو های قدیمی عوض کنیم.اگرم واقعا از وضع خودروسازی ناراضی هستید اگه میتونید کاری کنید که مردم خودروی ایرانی نخرن منم موافقم که خودروهای ایرانی در حال حاضر ارزش خرید ندارند.اما بین بد و بدتر باید ید رو انتخاب کرد.
با تشکر
پاسخ ها
اژدر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
اخه کدام فناوری هرچی مخ تو ایران بود یا کشتن یا فراری دادن خودمون رو سر کار نزاریم 1 کم با منطق با مساله برخورد کن تعصب همیشه خوب نیست هین کاری که اونا کردن با جون مردم بازی کردنه همینو بس اونا برای جون ادما ارزش قایل نیستن فقط به فکر خالی کردن جیب این ملت بدبختن
س.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۶
1
5
می خوام به اونایی که می گن ماشین خوبی نیست بگم که یا گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو می ده یا خیلی وضشون خوبه و ماشین زیر 50 میلیون سوار نمی شن. معلومه که ما باید 207 آی رو با GLX و ... مقایسه کنیم. ما توی ایرانیم. با پورشه کاین که نمی شه مقایسه کرد. باید با پراید و روا و .. مقایسه کرد.
mmm
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
2
1
جالبه که بدونید این ماشین در دیگر کشورها با ام +206 تولید میشه و با 207 کلی فرق داره
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
3
2
واقعا ماشین خوشگلیه. خیلی خیلی از 206 قشنگتره. 206 دیگه تکراری شده. ایشالا یکی می خرم.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
0
3
این خودرو در واقع همان 206 پلاس است که در آمریکای جنوبی با نام 207i عرضه شد که از لحاظ فنی همان 206 است.
با207 که در اروپا عرضه میشه کاملا متفاوت
saha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۸
0
2
بسی جای تعجب دارد که 7000 دستگاه را در یک روز چه کسانی ثبت نام کردند.!!!؟؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
1
4
سال 47 : پیکان وارد ایران شد و کارخانه ایران ناسیونال یا همون ایران خودرو خودمون تاسیس شد کره ای ها اومدن بازدید و آرزو کردن ای کاش اونا هم میتونستن یک کارخونه مثل ما داشتن
سال 73:تقلید کارخانه کیا کره ای از محصولات شورلت و تولید پراید و ورود اون به ایران همچنین ورود دوو ریسر و اسپرو با موتورهای جنرال موتور به ایران و اولین البته اولین نمونه های هیوندایی حال ایرانی ها محصولات کره ای را امتحان میکردند
سال 89: ورود محصولات متنوع کره ای موهاوی , وراکروز , کوپه , سورنتو , .....
حال 90 درصد قشر مردم دیگر آرزوی داشتن یکی از این محصولات را میکنند

این است حاصل نوآوری و خلاقیت خودرو سازان ایرانی که با خلاقیت خود تیپ 5 را چراغاشا عوض می کنند جا 207 به مردم
قالب میکنن و البته ای کاش همون تیپ 5 هم مال خودمون بود نه فرانسه و البته ای کاش قالب کاپوت و چراغای این به اصطلاح 207 مال خودمون بود نه برزیل
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
4
بد نیست ولی همان 206.تو سرتون بخوره.
derik
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
2
bad nist ama hamoon 206 dige chera migan 207 207 vaghei behtar as ine
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
2
2
بله ماشین خوبیه ، اما نه به این قیمت
اگه 8 میلیون بدن میرزه .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۱
0
1
207 نصبت به قیمت کمه
bahram
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
0
0
خوبه اما چرا اقساط نمیدین
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
1
ای ول بابا این که ترکیبی از پژو 407 با 206 فکر کردین هنره که دو تا ماشین رو از جلو وعقب به هم بچسبونند وبه این مردم بندازند اونم با این شعار همیشگی که ایران خودرو میده :راه تورا میخواند ( ایران کندرو) تقلب درمحصول تحول درفروش.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
2
2
واقعا زیباست بهتر از ان 206 بدرد نخور است امکاناتش صد برابر 206 است ماهه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۸
0
1
206 یا 207 فرقی نداره موضوع اینه که هیچکدوم تولید داخلی نیست و فقط داریم مونتاژ می کنیم
خداوکیلی ما خوروی ملی داریم؟ یه سمنده که طراحیش مربوط به طرح سوخته یک شرکت خودرو سازی ژاپنیه
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۸
1
2
اصلا اتومبیل خوبی نیست
kamran
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
1
0
age in iran khodro mizasht ma alan ba 19 milion 3ta 207 mikharidim,iran khodroe ke nemizare iran varede bazar jahani she ke gheymataye mashinhaye khareji bala bashe ke hame majbur shan samando in forghonao bekharan
خریدار نیستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
1
1
سلام از همه ممنونم راستش می خواستم یکیشا بخرم ولی حالا دیگه خجالت می کشم حتی طرفش برم نکنه مدیون مردم ایران بشم آخه می دونید که گهگاهی خارجی ها میان ایران مستند درست می کنند اگه من را با این ماشین ببینند میذارن به حساب همه مردم و می گویند این ایرانی ها حتما کور و کرند که ....
خریدار نیستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
2
1
سلام از همه ممنونم راستش می خواستم یکیشا بخرم ولی حالا دیگه خجالت می کشم حتی طرفش برم نکنه مدیون مردم ایران بشم آخه می دونید که گهگاهی خارجی ها میان ایران مستند درست می کنند اگه من را با این ماشین ببینند میذارن به حساب همه مردم و می گویند این ایرانی ها حتما کور و کرند که ....
وانت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۵
1
0
من مي خواستم بخرم فعلا پشيمون شدم 100 رحمت به ژيان-200ودروغ بهتره
ک.ا.ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
2
با سلام
تمام نظرات را خواندم
ولی یادمون نره روزی که خودروی ال90 اومد اکثرآ بدشون اومد ولی الان جا افتاده
پیش بینی میکنم که 207آی نیز چنین وضعیتی رو پیدا کنه !باید صبر کرد .
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
2
3
206 با پیکان ازدواج کرده بچشون شده 207
:)))))))
=))
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
2
2
من واقعا نمیدونم چی بگم!!!؟؟
واقعا متاسفم که ایرانی هستم...
خواهشمندم کمکم کنید... قبلا 206 داشتم خیلی ماشین خوبی بود و فروختم الان پارس 85 دارم ولی ماشین خیلی تمیز و خوبه و همه تعریفش رو میکنن و واقعا نمیدونم از اونجایی که آدم استاندارد طلبی هستم 207 آی آشغالو بخرم یا همین پارسو نگه دارم... آخه پارس هم خیلی آشغاله...
خواهش می کنم کمکم کنید.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
2
2
آقاجان هرکی ناراحت نخره تفنگ که پشتتون نگذاشتن
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
3
1
همون 206 هس که زشتش کردن.خوب مگه مرض داریم همون 206 رو میخریم.حضرات ایران خودرویی حرومتمن باشه اون نونی که میذارن تو دهنتون.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
2
2
افتضاح واقعيه . 207 فرانسه كجا اين لگن كجا !! . واقعا" درسته كه ميگن از ماست كه بر ماست . با خريدن اين آشغال هم به خودمون خيانت ميكنيم هم به مردم ديگه كه باعث ميشه مديران ايران خودرو به اين نتيجه برسن كه هر آشغالي رو ميشه به اين مردم بدبخت فروخت.
محمد
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
3
0
با سلام من206SDرا بیشتر می پسندم وفکرمی کنم 207اصلا"با این قیمت نمی ارزد مثل SLX405
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
1
4
ماشین خوبی میاد ولی تعداد اسب های بخارش کم است
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
1
1
خدایی ما کی باید بخودمون بیاییم.آقا جان ماشین اصلاح نژادی و من در اوردی ایران فرغون نخرید.هیچی اصالت نمیشه.این همون 206تیپ5و6(اتومات و دستی) خودیه.مثل سورن و ال ایکس.
داش علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۹
0
3
به نظر مياد كه اين همان 206 خودمان هستش ولي با تغيرات خوشگل تر و زيباتر فكر كنم مصرف بنزينش بالاتر از 206 خودمان باشد
انصاریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۰
1
1
امروز یکیشو خریدم 89/07/10البته من 8سال است که 206 تی 5 داشتمه و احساس رضایت و افتخار میکتم
خريدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۶
1
1
بابا من اسفند يكي از اين ماشينها را ثبت نام كردم. الان نميدانيد مردم دارند چه سر و دستي براي خريد اين خودرو ميشكنن.به نظر من اعتراض و انتقاد دوستان هرچند اگر درست باشه اما سودي نداره به جز اعصاب خرد كني خود ادم. پس بهتره همينو بشينيم چون شايد روزگاري رسيد كه حسرت همينم به دلمان ماند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۶
2
1
در کل بدک نیست به شرت این که واقعا چیز جدید بسازید نه مدل چراغ رو عوض کنید و بگید ماشین جدید ساختیم
SLX
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
4
0
دمتون گرم باماشین تون.
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
4
2
واقعا واسه بعضي ها متاسفم لياقت نداريد اگه اين ماشينو نداري يا توان خريدشو نداري رو مال نزن برو چار پاتو سوار شو
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۳
0
4
این ششی است که میخواهد هفت باشد ولی نمی تواند صنعت خودرو سازی کشور ما با کره جنوبی و مالزی از نظز تاریخی تقریبا هم سن و حتی صنعت خوردرو سازی ایران قدیمی تر است اما بعد از سی چهل یال ما خودرو های از رده خارج کارخانه دست چندم فرانسه را تولید میکنیو ولی کره ای ها خودرو هایی تولید میکنند که قابل رقابت با خودرو های آمریکایی و اروپایی است.احتمالا قشر متوسط جامعه ایران باید آرزو داشتن خورویی به روز و امن را با خود به گور ببرند تا قشر مرفه بهتر زندگی انند و به آقازاده ها فشار نیاد که چرا ما مردم عادی ماشین خوب سواریم؟!!! و انها با خودرو های آلمانی و آمریکایشان در خیابان بدون رقیب جولان بدهند.واقعا شرم آور است.
مهدی باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۵
1
0
به نظر من 207 از نظر کیفیت هر چقد خوب باشه اما از نظر شکل و ظاهر اصلا قشنگ نیست مخصوصلا چراغهای جلو
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۶
0
3
ایران خودرو دزدترین کمپانی خودرو در تمام دنیا است.چون تمام امکانات این ماشین که فرانسه به صورت فابریک روش گذاشته بود رو برداشته بعد با قیمت گزاف داره به مردم ایران که عقلشون به چشمشون هست میفروشه.ایران خودرو خودتی
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
0
Peugeot 206 Plus (2009)دقیقا خودش هیچ فرقی نمیکنه باور ندارین این رو نگاه کنین

206 plus

http://www.netcarshow.com/peugeot/2009-206_plus/
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
1
2
1.این یک ماشین فرانسوی نه ایرانی پس به طراحی ایران خودرو ایراد نگیرید
2.این 206 پلاس هست نه 207 پس به دروغ ایران خودرو ایراد بگیرید
مجید احمدی خرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
3
2
لطفا این ماشین رادرمشهد بیشترکنید.متشکرم از حسن انتخاب شما
ااننته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
3
از نظر بنده اينهمه دمبلو ديمبو كردين كه اينو بدين دست مردم.........لاعقل به مردم بگين كه با پولي كه بابت اين شتر مرغ كه نه بار ميبره نه پروازچه ماشينهاي ديگري رو بدونه پول گمركي ميشه خريد ولي بخاطر اينكه مهندسين ايران خودرو و بعضي اقايان حقوق مكفي بدزدند گمرك ميديمو نميشه خريد و اخرشم اين ميشه كه.......
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
ما فقط تقلید کننده هستیم و واقعا نباید به تقلید افتخار کرد واقعا چرا باید قیمت این خودروانقدر بالا باشه.چرا مردم ایران باید با این قیمت یه همچین ماشینی سوار بشن در صورتی که در خارج قیمت خودروهای بنزو... در همین اندازه هست.
محمد عای وحدانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
1
1
ماشین خیلی عالي است
فقط خارجی را وارد ایران کنید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
2
1
سعی کنید با بررسی اطلاعات فنی خودرو ، نظرات علمی خود را درج کنید . پژو 207 آی بعد از سالها تجربه ایران خودرو بر روی 206 ( تیپ 1 ، 2 ، 3 ، .... ) طراحی و تولید شده است . ایران خودرو این ماشین کامل ( بدون تیپ بندی ) را در دو نوع دنده ای و اتومات تولید کرده است . این ماشین با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده . به دارندگان این خودرو به خاطر انتخاب هوشمندانه ای که داشتن تبریک عرض می کنم .
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
3
1
خوب است
king
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
1
3
خدایا 20000000تومن واااااای میدونی 20000000تومن هرجایی بجز ایران چه ماشینی میاره؟؟؟؟؟؟؟خیلی دوست دارم یکی از اون7000هزار نفرو از نزدیک ببینم
De|||on
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
1
1
فقط میتونم بگم متاسفم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
3
شما انقدر زحمت میکشین خسته میشین این که همون 206پلاس
mohsen dadeizadeh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
2
خيلي ماشين جالبيه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
1
4
من خریدم پشیمونم 206 خیلی بهتر و کم اصطلاکتره
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
1
4
این چراغهای کشیده مال 207 اصلی هستش اصلا به پلیت 206 نمیاد...
به نظر من 206 خیلی خوشکل تره
حالا اگه ایران خودرو 207 اصلی وارد میکرد یه چیزی نمیدونم این مسخره بازی ها تا کی ادامه داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
1
3
من 206 تیپ 5 برداشتم
اصلا دوست ندارام یه ماشین تقلبی سوار شم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
3
3
فوق العادست این ماشین !!!
saeid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
2
2
aalie chraghash miarze b 206
mahya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
1
2
من می خرم بعد بهتون می گم چه طوریه
ارمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
1
8
من این ماشین رو خریداری کردم با 206 قابل قیاس نیست سوار این ماشین بشید متوجه میشید متاسفم واسه کسانی که بدون اگاهی نظر میدن و به نضر من از لحاظ امکانات و قیمت و تجهیزات بهترین ماشینی که میشه خرید 207 هستش که سیستم تعلیق و کروز کنترل .....
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
salam system taligh ham ke 206 tipe 5 va 6 dare va koroz ham mitonin begid va shoma outomatic kharidari kardid?
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
3
2
خیلی ضایع ست که موتور 206 رو روی 207 بستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
2
میشه فقط گفت مرگ بر ایران خودرو که 20 ساله این مملکتو استعمار کرده داره میدوشه و ماشین 10000 دلاری رو 20000 میفروشه
رکسانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
1
به نظر من که 19 تا گرون نیست ولی خوب به قول اون دوستمون با این پول توی کیش و کشورهای عربی میشه ماشین خیلی بهتری سوار شد، مشکل اینجاست که ایران ماشین های بیخودی و الکی خیلی گرونن ، 19 تومن پول یک هوندا سیویک مدل 2009 - اتوماته.
مسلم زرگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
1
1
خوبه قشنگه ولی خداییش خیلی گرونه چرا ایران ماشینای خودش مثل سمند میاد به سوریه میده 5 تا 6 میلیون ولی به ملت بدبخت خودش میده 15 تا 16 میلیون واقعا جای تاسفه خدا کنه قیمتا بیاد پایین تا مردم بتونن استفاده کنن و حسرت به دلی نمونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
1
1
جالب است ایران خودرو توی اروپا میگرده ارزونترین خودروها رو پیدا میکنه کلی لوازم از روش برمیداره و دو برابر قیمت توی ایران به اسم محصول ایرانی میفروشه آخرش هم ملت فکر میکنن تکنلوژی روز دنیا را سوار شدن بعد نتیجش این میشه که
آمار کشته های تصادفات در ایران روزی 75 نفر است
یعنی هر روز 75 نفر زن و مرد و بچه ایرانی با خون خودشون بهای این اختلاف قیمت و برداشت لوازم از روی ماشینها را میدن
aidin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
2
سلام دوستان
من یکی خریدم.همون 206هستش.
فقط قیافش فرق داره.ذاشبوردش هم عوض کردن و قشنگتر شده.
حداقل دیگه تو خیابون زیاد نیست.
فلن که بدک نیست.فقط گیربکسش خنگه مثل تیپ 6 میمونه
سعید کورانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
3
1
از نظر ظاهر خیلی خیلی بد قیافست .از نظر ساخت موتور شرکتهای ایرانی دست به هر موتوری زدن خرابش کردن (در اکسر تعمیرگاهها و مکانیکها شاهدیم )خواهشاً دست از طراحی ماشنها بردارید .اون از اردی .اون از سمند. و....قناری جای بلبل رنگ نکنید .برید عیب خودروهاتونو برطرف کنید . امکاناتشونو زیاد کنید .آخه اینها(فرداد اظهارداشت : پژو 207 آی دارای رادیو/پخش CD/MP3 با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سیستم تهویه و کولر اتوماتیک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو است. آینه های جانبی این خودرو برقی و دارای گرم کن و پشتی و ارتفاع صندلی های جلوی آن قابل تنظیم و صندلی های عقب آن برای افزایش حجم صندوق عقب و پشت سری های جلو و عقب قابل تنظیم ، دارای شیشه گرم کن عقب چراغ های دارای لنز شفاف و زه و دستگیره همرنگ بدنه است.)جز افتخاراتونه که روی ماشین نصب کردین .واقعاً متاسفم
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
3
0
یه دفعه بگین آی مردم همون 206رو آوردیم فقط داریم سرتون شیره می مالیم و اونروبه عنوان 207 به شما میندازیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
2
3
خیلی زشت بیریخته
فری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
1
3
به نظر من نسبت به قیمت 5/17 میلیون و با این امکانات فول و قدرت بالای موتور می ارزه من این ماشین رو سوار شدم خیلی نرمه و نسبت به 206 صدای کمتری از موتور و بیرون ماشین به داخل میاد در ضمن صندلی های راحتی داره
amin
|
KUWAIT
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
2
0
همه با هم واسه ایرانخودرو دعا کنیم تا این کودک پیر چندین ساله راه بیفته کاری دیگه ای که از ما برنمیاد جز همین کار اجماعاً صلوات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
2
2
علی خیلی زیباست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
1
1
خجالت هم خوب چیزیه کشورهای عربی سوارماشینهای رولزرویز ومای باخ وجاگوار و...باقیمت همین ماشینهای بدردنخور ما میشند وماصحبت ماشینهای عهد بوقو میکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
0
207نسبت به قیمتش و امکاناتش، این قیمتی که ایران خودرو میده اصلا نمی ارزه.206لا اقل وجه خارجی داره ،همه کشورها هست،قیمتش "تقریبا! مناسبه"ضمنا ظاهره207 هم همون206 است .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
2
1
ایران خودرو فقط به فکر سود آوری واصلا به کیفیت اهمیت نمیده آخه این کجاش شبیه پژو 207 فرانسوی هاست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
1
با این اوضاع تحریم هم از خارج هم از داخل که با جلوگیری از ورود خودروهای خوب و یا تعرفه های بالا که پوست همه رو کنده و آرزوی یه خودروی خوب رو به دل همه گذاشته محبوریم بین آشغالهای ایران خودرو بگیم خوبه. اگه بخوام بین خودروهای ایران خودرو بگم نصبت به شرایط و قیمت خوبه. مدام با خود فکر میکنم که چگونه است که ما در این سر دنیا عریق میریزیم و وضع اینگونه است و آنها در آن سر دنیا عرق میخورند و وضعشان آنگونه .نمیدانم مشکل در نوع عرق است و یا در ریختن و نوع خوردن آن.
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
1
در مورد اينكه خودروسازهاي ايران متقلبند شكي نيست اما به نظر من نسبت به قيمتش و امكاناتش نسبت به ساير ماشيناي تو بازار ايران ماشين خوبي بايد باشه.206 تيپ 5 از نظر اكثريت ماشين خوبيه خب اينم همونه با ظاهري جديدتر وداشبورد زيباتر و چندتا تغيير ديگه.اينم لحاظ كنيم كه قيمتش 800 هزار تومن از تيپ 5 گرونتره
یاسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
1
2
من تازگی یه دونه شومیخوام بگیرم.بنظرمن قیافه ی جدیدی داره ولی میتونست بهترم باشه.مثلا همون بدنه ی 207و براش میذاشتن.امابازم چون جلوش شبیه 207 هست وبنوعی جدیده میتونه جالب باشه.بعدها مردم بهترباقیافش کنارمیان
-
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
0
1
به نظر من نسبت به قيمتش (توي بنگاه) تو اين رنج قيمت بهترين و قشنگ ترينه حالا ممكنه سر و تهش مال يه طراحي نباشه
Ali Afiii
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
3
خیلی قشنگه.من که خیلی باهاش حال کردم.
امين.ي
|
KUWAIT
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
0
1
من تازگي تو قرعه كشي بانك كشاورزي يكيشو برنده شدم تا الانم به خاطرش يك ميليون تومان سور(شيريني)دادم دوستان عزيز به نظر شما اين ماشين و بفروشم يا نگهش دارم اگه بفروشم به جاش چي بخرم كه مناسبتر باشه لطفاً نظرهاي خودتون و بدين باتشكر از همه دوستان بالا
satar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
2
سلام
مشكلمون ما اين ماشين نيست.
مشكل ما اينه كه تو ايران زندگي مي كنيم بهتر از اين نميتونيم سوار شيم
parnian
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
0
2
man ham mikham yekisho begiram- kheili naze- ghiafash sporte-a un 206e khazo jevad kheili tuptare-mikhay beram kupe begiram ha?
سعید
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
2
من قراره 207 بخرم البته برای چند ماه .امید وارم راضی کننده باشه نسبت به این تغییرات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
معلومه هرکی این ماشین رو خریده برای اون که فروشش بیشتر بشه و قیمتش بره بالا تر بره ازش تعریف کرده و هر کی این ماشین رو نداره مخصوصا اونایی که 206دارن ازش بد گفتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
من ازسال 1383تابه امروزتعداد8رنگ وتیپ206داشتم آخرین 206تیپ5رنگ یاسی مدل 90بوده که2ماه سوارشدم ونسبت به مدل سالهای 1381تا1385نمیرسدوشتاب خوبی ندارد206فقط فرانسه سالهای گذشته وخیلی ماشینهای ایران خودروپیش نهادشد وازنظر قیمت خیلی بالاوازنظر شتاب وکیفت خیلی بائین میباشد ولی باتوجه به علاقه زیادی به 206مجبوربه تغییرازنظر تراحی داشتبوردخواستم 207امتحان کنم شاید تولید تازه میباشد کمی نسبت به تیپ ه مدل 90خوب باشد ولی دیگر در سالهای بعد رانمی دانم چه کیفیتی خواهدداشت ومتاسفانه بگم ایران خودر وفقط رنگ سفید مشکی نقره درتوان خودمیداند وجالب اینکه همیشه خواستهمشتری رادرگفتگوهای خود ذکر می کنند که همچین چیزی نیست الان بنده 206تیپ 5مدل 90یاسی رافروختم مدت یک ماه است که درخواست ونامه نگاری نمایندگی به ایران خودر کرده هنوزجواب نداده اندباتوجه به اینکه رنگ گوجه ای روغنی رادرسالهای گذشته درتیپ 5و6بوده ولی متاسفانه آقایان میگن این رنگ را نمدانیم فقط قرمز لوسیفر قرمز لوسیفر که همان قرمز متالیک که زیادهم هست فقط یک اسمی جدید گذاسشته اید ومردم رادرگیربانمایندگیهاکرده اید مثل 207رابه بازارازطرق رسانه هاتبلیغ کردیدازدور وهمان اطاق 206به بازارعرضه کردیدباقیمت بالاتاکی باید دنبال این دغدغه ها باید باشیم و نظرخواهی هم بخواهید از مردم ببخشید.....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
0
زیاد فرقی نمیکنه با 206 که اومدن قیمتشو این همه بالا زدن ارزش نداره
خر ما باحالتر از 207 شماست تازه سر پیچ ها هم هندلینگ داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
2
2
می خواستم 207 بخرم اما بعد از خواندن نظرات دوستان منصرف شدم
navidi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
1
0
207i automatic kheyli khoobe too shahr va terafic man 1saale daram aalie
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
چرا دولت این همه پشتیبانی ایران خودرو و کلیه تولیدات داخلی را میکنه؟میگن افتخار نیست ماشین بیگانه سوار شیم ولی نظر خوبی نیست اگه میتونستند تا حالا به حداقل ایده الهای متوسط روز دنیا میرسیدند و اینقدر عقب تر از هم قطارهای خود مثل کشور کره نمیفتادند حالا که اینها نشان دادند ناتوانند در این راه ملت چه گناهی کرده که واسه همیشه در حسرت ماشین خوب باشه؟ نظر من اینه که بزارین بهترین ماشینها رو بدون گمرک وارد کنین تا مردم به یه اسایش نسبی برسند تا دعا به جان شماها هم بکنن.سرمای گذاری اصولی را از پایه در جاهای بهتر بکنند.با تشکر.م
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
1
ما بد بخت ها چه گنهی کردیم که باید اینجور ماشین هارو سوار بشیم. با این که خوبه سایپا بیشت مدل پراید ساخته که همون اولیش از همه هم بهتره.
آقا اگه عرضه ندارین ماشین بسازین خوب وارد کنین
متاسفم
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
ما در کشوری زندگی میکنیم که دولتش دم از دموکراسی و این حرفها میزنه...کسی تا حالا واسش سوال پیش نیومده ... چرا سرشماری نمیکنن؟؟
چرا رای نمیگیرن ببینن چند درصد مردم موافق و چند درصد مخالف واردات خودرو هستن..؟!
نکنه نفعی چیزی یه میلیون دو میلیونی به جیب کسی باشه که ما بیخبریم...
نکنه دموکراسی همش کشک باشه ما هم یه مشت گوسفند؟؟؟
از مردم بپرسیم...
تا خودشون نظر بدن چی میخوان..
سخته؟ یا این خودرو تقلبی، گرون قیمت و زشت انخاب خوبی واسه ایرانیاس؟؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
4
3
من مطمئنم همه کسهایی که از 207 بد گفتم پول وشرایط خریدش رو ندارن اگر بخرن کلی به به چه چه میکنن
این یعنی خصلت یک ایرانی که به هرچی دستش نرسه میخواد بقیه هم نداشته باشن
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
4
3
من 207iاتومات خریدم خیلی راضیم شما که دلتون پره و نظر میدین واسه اینه که پول ندارین خیلی با 206 فرق داره هم اندازش هم شاسیش هم امکانات دیگرش
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
2
با عرض سلام خدمت عزيزان اين خودرويي كه عكساش در بالا قرار گرفته شباهتهاي به 27 دارد ولي 207 نيست چون اگر شما از نزديك اين خودرو ديده باشيد به راحتي متوجه ميشويد خصوصا در ابعاد چون بزرگي 207 اصل پژو با 207 ايراني مشخص است دوستان ميتونند به سايت خود پژو مراجعه كنند تا بهتر متوجه بشوند .http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207.aspx
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
در ادامه توضيحات قبلي بايد به دوستان بگم در سايت رسمي پژو نام خودروي كه در ايران 207 عرضه ميشود . 206+ است نا 207 i .گنجشك رنگ ميكنند جاي قناري ميفروشند
مری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
1
خیلی خندییییییییییییییدم
بعضی ها همچین میگن اصالت رو حفظ کنیم 206 بخریم که انگار باباشون با اجدادشون نشستن 206رو هم طراحی کردن هم ساختن
بابا 206یا207 همش مال کشور دیگست مال باباهاتون نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
1
0
عقب ماشین به زیبیایی جلوش نیست
سيروس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
1
سلام به نظر من اين خودروسازاي داخلي حق دارن كي از بول مفت بدش مياد!؟ تنها راه بيشرفت صنعت خودرو سازي داخلي رقابت سالم با شركتهاي خوب خارجيه.اكه راست ميكين ماشيناي وارداتي رو مثل همه جاي دنيا به قيمت واقعيشون بفروشين و به مردم حق انتخاب بدين.لطفا براي جان ومال ملت ارزش قايل بشين.بستونه ديكه يه وقت ميتركينا!نكي نكفتي
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
1
0
به نظر بنده این ماشین با این قیمت و با نگاهی به 206 یک ماشین ایده آل است شما میتونید فقط یک نگاه به متریال بکار رفته شده چه داخل چه بیرون بندازید و خواهید فهمید که کارش درسته البته نام درست و صحیحش هم 206 پلاس یا 207 i هست که پشت خوده ماشین هم 207iدرج شده
گیر ندید قشنگه
solmaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
1
0
سلام.آخه چراالکی ایرادمیگیرین من خودم206داشتم فروختم207خریدم خیلی ام راضی ام.شمااول یه نگاهی به داخلش بندازین سوارشین بعدببینیم این حرفارومیزنین یانه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
خيلي سخت شد...من 206 م فردا ميرسه...ولي ميخاستم ردش كنم بجاش يه 207 بردارم....ولي الان دچار سردرگمي شدم...چيكار كنم؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
0
0
واقعا وضعیت قطعات یدکی 207 افتضاحه.هر مشکلی مثل تصادف یا سرقت که برام پیش اومده برای تهیه قطعه موندم واصلا نمایندگیهام پاسخگو نیستن.من که خرید این ماشینو به هیچکی توصیه نمیکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
با207 واقعی خیلی فاصله داره از نظر شکل
علی%
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
0
1
من 206چند مدل داشتم چند وقته که 207 گرفتم ولی بر حسب اطلاعاتم با 207فرانسوی فرق میکنه و فرانسویش چه در ظاهر و چه موتوری بهتره.بچه ها همتون نظراتتون درسته ولی به منتقدین میخوام بگم به سلیقه طرفداران بی حرمتی نکنند وهمینطور طرفداران 207 نگن گربه که دستش به گوشت نمیرسه...جمله جالبی نیست.ماشین باحالیه نسبت به ماشینهای دیگه ایرانی ولی ظاهر بیرونیش شباهت زیادی به 206 داره.موفق باشید.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
1
به همه ی دوستان توصیه میکنم تا توش نشستین قضاوت نکنین.من خودم یکی از طرفدارای پروپاقرص 206 ولی به جون مادرم 207 خیلی توپه.گرچه ایران خودرو دیگه مگه میشه اینا ماشین از فرانسه بیارن ولی توش دست نبرن !!؟ یادتون که نرفته موتور پژو 405 بد بختو چه بلاهایی که سرش نیاوردن !!!
شيرين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
1
1
سلام 207 اتومات دارم عالي بي نظير باحال و....
هركي ميگه 206 ياچيزاي ديگه از روي جسادت و نداريه . سرعت داره با حال .
محسن
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
0
از نظر من خیلی قشنگه حرف نداره..
البته پشتش از جلوش جالب تره.. ولی کلا عاشقشم..
اونایی که میگن خوب نیست، برادرانه میگم یه بار بشینید و دوباره نظر بدین..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
1
اینم مثل سمندشون که موتور جی ال ایکسو گذاشتن و تو بدنه ای که بی ام وی طراحی کرد و تایید نشد و غالب ایران کرد.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
3
1
خیلی توپه من دارم واقعا ماشینه سرعت داره
asali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
1
همه ی اونایی که انتقاد میکنن نمیتونن بخرن ناز میکنن همتون ایرانی هستین نفروشین کشورتونو به یه ماشین 207عالیه دست مهندسین ایرانیمون درد نکنه
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
3
0
واقیعتش کلا ایرانخودرو چیه که باید بهش افتخار کنیم کارخانه bmw نیست که افتخار کنیم به باکو سمند میده 6 ملیون بدبخت بیار بده کشور خودمون
ياشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
1
0
ماشين خوبي است ولي نسبت به قيمتش ارزش نداره اپشن اش تعريفي نداره در ضمن مصرف سوختش هم بالاست 10 تا مي سوزونه نه 6 تا ارزش واقعي 207 يازده ميليونه نه 19 و20
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
1
1
خیلی ارزونه
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
6
من خودم یک مدل اتومات 207رادارم .درست است که این پژو207واقعی نیست اماخودروی بدی هم نیست از206که خیلی بهتر است
یه بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
7
0
به نظر منم کلاهبرداری تو روزه روشنه! صد رحمت به این سایپا! من که ترجیح میدم یه هیوندای کوپه 2008 بگیرم تا 207 (ببخشید 206 رنگ شده!)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
2
3
خیلی خیلی زیباست
بیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
3
کاشکی صندوقش با 206 فرق داشت اما من دوسش دارم
ابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
3
1
باحاله .
mj
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
2
2
به نظرم تو این مملکت بهتر از هیچه من یکیشو دارم هرچی هست بهتر از 206 است
کویر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
0
2
با سلام به مردمان خونگرم ایران زمین:
خوشحالم چون امروز مردم ما آگاه شدند.از دوستان عزیزم خواهش میکنم یک بار به سایت گروه خودروسازی پژو سری بزنند و خودرو 207 رو انتخاب کنند و تفاوت آن را با 206 رنگ شده ایرانی(207i) مشاهده کنند.فقط نمای جلوی ان با 207 یکی است و کلیه مشخصات 206 را دارد.مصرف سوخت موتور 207 فرانسه با 120 اسب بخار قدرت 4.8 ترکیبی در 100 کیلومتر است نه 10 لیتر در 100 کیلومتر.
فقط امیدوارم خداوند عادل جواب شما دزدها را بدهد.
باتشکر.
امین _د
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
4
2
واقعا ماشین خوبیه وخیلی هم قشنگه دستشون درد نکنه واقعا برای کسانی که میگن خوب نیست متا سفم میشه گفت حسودن و هیچی نمیدونن ماشین 207 در برابر قیمتشم خیلی خیلی خوبه دستتون درد نکنه
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
1
1
آقایون لطف کنید سانسور نکنید نظرات همه رو درج کنید
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
2
3
فقط میشه گفت بنداز بنداره
pooya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
1
3
زمین تا آسمون با 207 فرانسه فرق داره حتی از نظر ظاهر
علیرضا
|
KUWAIT
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
3
2
تا کی باید حسرت ماشین های خارجی بخوریم؟ که عربای ملخ خور سوار میشن!!!
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
0
1
آقاي فرداد فرمودن كارت طلايي در اتومبيل 207 موجود مي باشد ولي بنده 30/8/90 پيش فروش يك 207 داشتم و نمايندگي فرمودند كارت طلايي فقط براي ماشينهاي پژو پارس و سمند است بايد چه كار كرد
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
1
3
این خودرو اسمش 206 پلاس هست و حداکثر تفاوت قیمتش میشه صد هزار تومان. واقعاً مایه شرم هست این کار و اصطلاحاً دزدی توی روز روشنه!
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
شما یکم ریاضیتو قوی کنی به دردت می خوره ها. این چیزی که شما می گی اختلاف قیمت یکی از چراغهاشم که نیست!!!
Mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
0
تا قيمت ١٦-١٧ تومن چي پيشنهاد ميكنيد ؟
mojtaba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
2
واقعا مایه تاسف هست که هر بار چراغ های عقب و جلو ماشین های پژو و پراید و ..... رو عوض میکنن اسمش رو یه جیز دیگه میذارن ساییپا 131و 132و 111و 141و 142و واقعا به حال خودم گریه میکنم که ایرانی هستم
moein.b
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
1
قیمت ماشینهای ایرانخودرو که واقعا بالاست نسبت به کیفیتی که دارند.ولی خب همین هم واسه یه کشور جهان سوم زیاده.مخصوصا با این تحریم ها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
3
1
همه دنیا میدونن که این ماشین همون 206+ که تو ایران پا رو از حد فراتر گذاشته و به اسم 207 عرضه میشه
خیلیا از این موضوع اطلاع ندارن و ایران فرقون از همین تعداد سود خودشو میبره
برای تعدادی که از این ماشین اظهار رضایت میکنن متاسفم
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
شما کجا حقتو خوردن من نمی دونم. اما فکر نمی کنم اینجا جای گرفتنش باشه.
بیدروبه مرکزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
1
0
من میخوام بخرم و این نظریه های ناشناس هم تاثیری برام نداره و اگه بخوام تحقیق کنم حرف کسی رو قبول دارم که حداقل شش ماه این خودرو رو سوار شده باشه و از همه مهمتر اون شخص رو قبول داشته باشم و دقیقا بشناسم . من توی محلی که زندگی میکنم آدمهایی رو میشناسم که دوچرخه ندارن اما در مورد مزدا تری نظریه میدن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
عزیزم خیلی خشک ونا آگاهید چرا ماشین 206+ فرانسه را مسخره می کنید؟ چطور 206 فرانسه خوب است ولی ارتقاء یافته آن بداست؟ واقعا از ناآکاهی تان رنج بردم خوب حالا ایران 207i نام گذاشته چون در برزیل هم 207 گذاشته این ایراد وارد است کاش ایران هم 206+ می گذاشت . کارامدی هم من هردو را داشته ام 207 خیلی بهتر است ضمنا قیافه 206 نیز قدیمی شده نمی ارزد تیپ 5 بخریم تفاوت شکلی واضح نیست. ضمنا زیبایی هم سلیقه ای است مثلا من فکر می کنم قشنگتر شده . هر دو فرانسوی هستند ایران نقشی ندارد همین ایران فقط یک کلمه پشت آن را عوض کرده همین!!!!!!!
توحید مکانیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
1
1
یه دوره ی تخصصی به ما میدین که بیایم ببینیم
aryan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
1
3
بابا خیلی باحاله!اون چراغهای جولوش ادمو میکشه!اونم اگه اتومات باشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
3
1
در یک کلام زیباست
قاسمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
3
2
وجدانن شکلش و امکانات بالاش و کولر دیجیتال و طراحی جلو فرمونش همه 206 ها رو می ارزه...گربه که دستش به گوشت نرسه میگه شوره...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
2
2
ممنون از همتون
ما می خواستیم 207 بخریم اما پشیمون شدیم میخوایم 206 بخریم
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
1
سلام.خسته نباشید دمتون گرم.
اگر میله وسط هم درست شده باشه خوبه.الکی چپ نمی کنه.
مرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
4
1
خیلی زشته ماشینش ! ولی داخلش قشنگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
3
1
اولا اگه اینجوره که شما میگین چرا 405 که 14 میلیونه آدم 18 میلیون بده پارس بخره؟ دوما 206 تیپ 5 قیمتش 17 میلیونه 207 میشه 18 میلیون. 206 دیگه تکراری شده . من خودم 207 بیشتر میپسندم از لحاظ دکور داخلیش و چراغهای قورباغه ایش واقعا خوشکلتر از 206 هستش
پژو 2000
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
5
2
فقط پژو 405 با موتور 2000
بعدشم 207 توی تصادف حال میده فقط سپرش یک میلیون و جفت چراغاش 500000تومان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
3
هر کس خربزه خورد پای لرزشم باید بشینه. هرکس میخره فکر همه جاشو میکنه. 207 تو رده خودش از هر لحاظ عالیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
6
2
اولا اگه اینجوره که شما میگین چرا 405 که 14 میلیونه آدم 18 میلیون بده پارس بخره؟ دوما 206 تیپ 5 قیمتش 17 میلیونه 207 میشه 18 میلیون. 206 دیگه تکراری شده . من خودم 207 بیشتر میپسندم از لحاظ دکور داخلیش و چراغهای قورباغه ایش واقعا خوشکلتر از 206 هستش
کلافه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
5
5
گنجشک و رنگ کردن جای قناری بفروشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
1
1
به نظر من فقط دارید خودتونو قانع میکنید که ماشین سازیدو بس .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
1
از جلو 207 ولی از عقب 206
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
2
2
تاو فتى با خودتون مسابق مدين هميشه اولين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
1
اين كه همون 206است فقط داخل و چراغاشو عوض كردن شده 207 به نظر من اگه ادم 206 تيپ6بخره خيلي بهتره و من ازش خيلي راضيم
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
1
خیلی هم زیباست به اندازه خودش.من کیا دارم ولی خیلی ها نا حق حرف زدن.
امیرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
2
4
ببینید من14 سالمه هم 206 سوار شدم هم207 هر ماشینی هم که فکر کنید سوار شدم 207و206 هیچ فرقی ندارن فقط پول زیادیه برو یه206 تیپ5و6 بخر نه که پوله یه زانتیا صفر را بدی یه ماشین کم قدرت وسایل چینی بخری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
1
1
مسئولين محترم ايران خودرو واقعيت را اعلام كنيد و چنانچه با نظرات مردم هم عقيده نيستيد و ادعا ميكنيد كه نظرات بد مردم در مورد 207 واهي است در رسانه ها مطرح كنيد زيرا خيلي ها در مورد خريد اين خودرو دو دله شده اند و حقبقتا خودم قصد خريد داشتم ولي اكنون مي ترسم بخرم . با تشكر
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
1
1
یکی به من بگه 207 بخرم یا مزدا 3
مهدی خدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
3
این خودرو فوق العاده است ولی شکل صندوق عقبش باید تغییر کند
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
3
3
واقعا که ما ایرانی ها زیاده خواه و ایراد گیر هستیم. من اصلا قصد ندارم از ایران خودرو دفاع کنم. اما بهتره قبل از اظهار فضل! اول یکم جستجو و مطالعه کنیم.
درسته، این خودرو همون 206 پلاس هستش که خوب در ایران خواستن به اسم 207 آی اون رو عرضه کنن، این کجاش ایراد داره یا کلاه برداریه؟؟ اگر اینطور باشه که خیلی از کمپانی های خودروسازی می شن کلاه بردار چون مثلا کیا سراتو در ایران ودر آمریکا با نام کیا فورته؛ هیوندایی سنتنیال در خاورمیانه در آمریکا با نام ایکوئوس عرضه می شوند. یا حتی تویوتا آریون در آمریکا وجود نداره. اگر هم می خواید از ایران خودرو ایراد بگیرید دیگه اینقدر بی منطق نباشید.
به جز ایربگهای جانبی که اون هم آپشن هستش ماشینی که ایران خودرو می ده چیزی کم نداره که هیچ تازه موتورش از موتور 206 پلاس اصلی(که 60 اسب هست) قوی تر هست، رینگ اسپرت داره و سیستم تهویه اتوماتیک هم دارد.
با قیمت نسبتا مناسبی هم عرضه می شه. برای اطلاعات بیشتر و به روز به این لینک توجه کنید :
http://www.autoscout24.eu/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=55&mmvmd0=15401&mmvco=1&make=55&model=15401&fregfrom=2012&pricefrom=1000&ustate=N,U&powerfrom=44&powerto=81
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
1
0
من در به در دنبال این ماشینم اما تو بازار نیست فکر کنم دیگه تولید نمیشه.
معین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
1
جالبه که قبل از تولید و وارد شدنه هر ماشین داخلی همه همین حرفارو دربارش میزنن؛ بعد که میاد تو بازار اول از همه واسه خریدش اقدام می کننو اونقدر مشتری واسه ماشین جفتو جور میکنن که کارخونه از پس سفارشاشون بر نمیاد!!! یکم کوتاه بیاید، چه خبره؟ اگه دارید بدید ماشین 50 تومنی سوار شید، اگه ندارید بزارید با یکم تغییر تو همون ماشینای زپرتی حداقل حوصلمون تو این ماشینا سر نره!!!
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
1
موتور قوی داره
فرزین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
6
5
کسایی که میگن خوب نیست پول ندارن و بد بختن به نظر من ماشین بسیار قشنگیه و امکاناتش خوبه
مهدی سالاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
0
1
پژو207 رنگ قرمز خشگله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
از نظر فنی ماشین خیلی خوبی هست دنده دستی ان مثل تیپ 5 هست اما از نظر ظاهری جلوش فقط مثل 207 واقعی هست اما پشتش مثل 206 هست.از نمای بغل اگه نگاه کنید کاملا عدم زیبایی و تناسب ماشین مشخص میشوداما 207 واقعی از بغل کاملا متناسب هست . در مجموع از نظر زیبایی کاملا سلیقه ای هست .اما به نظر من 206 با اینکه چهره ای کلاسیک تری داره اما تناسب ماشین کاملا رعایت شده.207 i با اینکه چهره ای مدرنتر دارد اما داری عدم زیبایی هست مخصوصا چراغ هاش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
1
0
مگر اینکه مثل همیشه خودتون برای خودتون دسته گل ارسال بفرماید!!!
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
2
4
ماشین خوبیه...سرعتش واقعا عالیه در ضمن جنبه دستی کشیدنم داره که باش دستی بکشی...پول نداری ماشینو خار نکن
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
2
2
فاجعه ای دیگر
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
1
سلام.ما جند ماه پیش یکیشو خریدیم.البته بگم قبلا هم206 داشتیم.ولی این ماشین خیلی فرق داره با 206.تو جاده بندازید اونوقت میفهمید فرقشو-
بیست بیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
2
نه 206 خوبه ، نه 207 ..هر 2 تاش جون آدمو به خطر میندازه.......اگه یه ذره سرعت بری ، راهی بیمارستان میشید...ماشین نداشتن بهتر از این آشغالارو داشتنه....من توصیه میکنم خانومای عزیز فقط شاسی بلند سوار شن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
1
2
مردم بیدارن شما از خواب پاشید
متین کرمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
1
تقلب کردید ال 90 بهتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
4
خلایق هرچه لایق
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
0
2
اگرباتجهیزات کامل فرانسه به دست مصرف کننده برسدارزش خرید کردن راداره ولی بعدازتولیدداخلی بخواهندقطعات تقلبی جای ان قراربدهندمقرون و بصرفه نیست .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
4
5
207 خیلی قشنگتر و با کلاس تر از 206 است و سرعت 207 هم زیاد تر از 206 است شک نکنید
یکتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
3
اتفاقا خخخخخخخخخخیلی قشنگه بی کلاسا البته ماپرادو داریم ولی واقعا قشنگه
نظرات بینندگان:
نام:
ایمیل:
* نظر: