کد خبر:۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: 5324
print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان
saveذخیره
خودروسازان ایرانی، خودشان خودروی ایرانی سوار نمی‌شوند!
اگر خودروسازان داخلی قصد دارند که نمایندگان مردم در مجلس و همچنین دولت حمایت مناسبی را از آنها انجام دهد باید کیفیت خودروهای تولیدی خود را ارتقا دهند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که حمایت دولت و مجلس از خودروسازان در گرو افزایش سطح کیفی خودروهای داخلی است، گفت: شرکت‌های قطعه‌ساز خودرو، از کیفیت قطعه‌های ساخته شده اطمینان کامل دارند و این در شرایطی است که مسئولان این شرکت‌ها از خودروهای ایرانی استفاده نمی‌کنند. "نادر قاضی‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت تصریح کرد: خودروسازان داخلی برای رقابت در بازارهای بین‌المللی باید خودروهای خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خودروسازان داخلی قصد دارند که نمایندگان مردم در مجلس و همچنین دولت حمایت مناسبی را از آنها انجام دهد باید کیفیت خودروهای تولیدی خود را ارتقا دهند.

 ارتقا سطح کیفی خودروها از بیکاری جوانان جلوگیری می‌کند

وی با بیان این که تعداد زیادی از جوانان در کارخانه‌های تولید خودرو مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: مسئولان کارخانه‌های تولید خودرو در کشور باید برای جلوگیری از بیکاری جوانان شاغل در این کارخانه‌ها و همچنین ادامه فعالیتشان، سطح کیفی خودروهای تولیدی خود را افزایش دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که شرکت‌های قطعه‌ساز برای خودروهای ایرانی از کیفیت قطعه‌های ساخته شده اطمینان کامل دارند، تصریح کرد: مسئولان این شرکت‌ها از خودروهای ایرانی استفاده نمی‌کنند و این جای سئوال دارد که چرا مسئولان این شرکت‌ها با توجه به این که به محصول‌های تولیدی خود اعتماد کامل را دارند از آنها استفاده نمی‌کنند.

برچسب ها: خودروسازان ، كيفيت
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
0
كاملا همينطوره مي ترسن ماشين در پيتشون آتيش بگيره يا ...
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
1
1
به نظر من این حرف غیر منطقیه که بگیم باید حتماً خودرو ساخت شرکت خودشون رو سوار بشن ! من اگه صاحب سایپا بودم و پولش رو داشتم سوار آخرین مدل بنز می شدم نه پراید ! پراید برای یک قشر دارای درآمد خاصه ! در صورتی که صاحب فلان شرکت سوار خودرویی در کلاس خودرو تولیدی خودش ولی از نوع خارجیش بشه این ایراد وارده .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
حرف شما درست میبود اگر تعرفه واردات خودرو نزدیک صفر بود، نه 110 درصد. الان دقیقا به خاطر انحصار این دو خودروساز داخلی مردم از 100 ها مدل خارجی زیر 20 میلیون تومان محروم هستند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
0
سلام توی شهر من که یک نمایندگی ایران خودرو داره صاحب نمایندگی سوار bmw
میشه وای به حال مدیر عامل بقیه کارمندان گردن کلفت خودروسازی
نظرات بینندگان:
نام:
ایمیل:
* نظر: