کد خبر:۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: 2541
print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان
saveذخیره
نايب رييس اتاق بازرگاني ايران و چين:
کالاي ايراني قدرت رقابت ندارد
ضعف هاي مديريت توليد موجب شده تا کالاي ايراني در بازارهاي هدف، قدرت هيچ گونه رقابتي را نداشته باشد.
ضعف هاي مديريت توليد موجب شده تا کالاي ايراني در بازارهاي هدف، قدرت هيچ گونه رقابتي را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار موج، مجيد رضا حريري نايب رييس اتاق بازرگاني ايران و چين با اعلام اين مطلب گفت: ايران به دنبال توسعه همکاري هاي تجاري خود با چين است، زيرا از طريق اين کشور بتوانيم سهمي از بازار کالاهاي چين را به ايران اختصاص دهيم.

وي افزود: متاسفانه کالاهاي ايراني قدرت رقابت پذيري ندارند، به همين دليل ناگزيريم تا با چيني ها شرکت کنيم و از اين طريق بخشي از بازار آسياي ميانه و خاورميانه را به دست بياوريم.

حريري با بيان اين مطلب که واردات کالاهاي مصرفي به اشتغال کشور لطمه مي زند، ادامه داد: توليد محوري، يکي از مهمترين اقداماتي است که بايد در سال جهاد اقتصادي نسبت به آن توجه ويژه اي داشته باشيم.

نايب رييس اتاق بازرگاني ايران و چين با اشاره به ضرورت جذب سرمايه گذاري خارجي در ايران، تصريح کرد: از سوي سازمان سرمايه گذاري ايران اقدامات موثري در زمينه گسترش جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي انجام شده است، اما افکار عمومي از اين فعاليت ها بي اطلاع هستند.
Bookmark and Share
نظرات بینندگان:
نام:
ایمیل:
* نظر: